Veelgestelde vragen

Klantenservice

Veelgestelde vragen

  1. There are no frequently asked questions was found.

Laatst gestelde vragen

  1. Bedrijfs Info

    Airbrush Services Almere
    Operetteweg 26 (ingang Musicalstraat)
    1323VA Almere 
    Tel: 0031-(0)36-5331531
    IBAN:  NL43SNSB0955175941
    BIC: SNSBNL2A

    VAT nr: NL810841708B01
    K.v.K nr: Lelystad 39079544
    Web: www.airbrush-services-almere.nl
    E-Mail: info@airbrush-services-almere.nl

    Read more
  2. Welke airbrush is voor jouw geschikt?

    Belangrijk is dat je een airbrush koopt waarvoor je hem nodig hebt.
    We adviseren je graag! 

    Read more
  3. Wat is de "ruilen zonder huilen" garantie van Airbrush Services Almere?

    Bij bestellingen via onze on-line shop hanteren wij de wettelijke voorwaarden die gelden voor het kopen op afstand. 
    Als extra aankoopgarantie hebben wij onze unieke "ruilen zonder huilen" garantie: Krijgt u het airbrushen niet onder de knie, (wat wij ons niet voor kunnen stellen) geen tijd meer, einde hobby, of wilt u toch liever een ander product?
    Geen probleem: in het eerste jaar na aankoop krijgt u bij inruil of teruggave van uw aankoop 70% van de aanschafprijs retour, in het volgende jaar 50%. Zijn de materialen ouder dan 2 jaar 30%. 
    Deze regeling geld alleen voor de eerste eigenaar en ter overlegging van de originele aankoopbon.
    Uiteraard dienen de materialen nog in prima staat te zijn.
    Een zeker gevoel!

    Read more
  4. Biedt Airbrush Services Almere garantie?

    Airbrush Services Almere geeft, met uitzondering van naalden en nozzles van airbrushes, op alle materialen 2 jaar garantie tenzij anders aangegeven.

    Bij bestellingen via onze online shop hanteren wij de wettelijke voorwaarden die gelden voor het kopen op afstand.
    Als extra aankoopgarantie hebben wij onze unieke "ruilen zonder huilen" garantie: Krijgt u het airbrushen niet onder de knie, (wat wij ons niet voor kunnen stellen) geen tijd meer, einde hobby, of wilt u toch liever een ander product?
    Geen probleem: in het eerste jaar na aankoop krijgt u bij inruil of teruggave van uw aankoop 70% van de aanschafprijs retour, in het volgende jaar 50%. Zijn de materialen ouder dan 2 jaar 30%.
    Uiteraard dienen de materialen nog in prima staat te zijn.
    Deze regeling geld alleen voor de eerste eigenaar en ter overlegging van de originele aankoopbon.

    Read more
  5. Wie betaalt de kosten voor de retourzending?

    De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
    Wij adviseren de materialen goed in te pakken en verzekerd te versturen met een track and trace code. 

    Read more
  6. Wat is het retourbeleid?

    U kunt binnen 14 dagen uw bestelling zonder voorwaarden retour zenden.
    De verpakking dient ongeopend te zijn en de producten ongebruikt en niet beschadigd.

    Read more
  7. Wat kost een envelop verzending?

    Voor artikelen die in een envelop verstuurd kunnen worden zijn de verzendkosten € 2,95 per envelop. U kunt tijdens uw bestelling aangeven of u de artikelen per envelop verstuurd wilt hebben. Verzending per envelop is alleen mogelijk binnen Nederland en geheel voor eigen risico van de klant.

    Read more
  8. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn per pakket € 8,95.
    De zending is dan verzekerd en u ontvangt per e-mail een orderbevestiging en een trackingcode waarmee u de zending kunt volgen en eventuele wijzigingen aan kunt geven. Wij verzenden met Sandd2Me.

    Read more