Schmincke
!

Schmincke Aero Color Professional

 

Een compleet nieuw Schmincke concept voor professionele airbrushtechnieken.

 

Het  airbrushconcept van het huis Schmincke is gebaseerd op 36 harmonieuze briljante kleuren, 24 prachtige effectkleuren o.a. Flip-Flop, Metallic, Pearls, Cameleon en een spectaculaire Halografische verf en diverse additieven van primer tot top coat die een compleet programma vormen voor alle voorkomende airbrush werkzaamheden.

 

Nieuw zijn de Total Cover kleuren, de meest dekkende acrylverf die er is, zelfs op een zwarte ondergrond !

 

Schmincke Aero-Color Professional is in hoge mate kleurecht en briljant, speciaal ontwikkelt voor de airbrush maar ook goed te verwerken  met een (retoucheer)penseel of hervulbare fineliner.

 

Schmincke Aero-Color Professional is reukloos, slijtvast en op vrijwel alle vetvrije ondergronden te gebruiken.

Alle kleuren zijn gebruiksklaar en door hun zeer fijne pigment onverdund te spuiten vanaf naald/nozzel 0.15.al is iets doorverdunnen met reducer/verdunner aan te raden, Metallics kunt u het beste verspuiten met een naald/ nozzel 0.4

Wij adviseren u Aero-Color Professional te verdunnen met  Aero-Medium. Ook verdunnen met Auto-Air reducer 4012 geeft een prima resultaat.

Alle kleuren zijn onderling te mengen.

 

Schmincke Aero-Color blijft eerste keus voor Illustratief en portret werk op papier en karton, terwijl ook de custompainter en modelbouwer de excellente kwaliteiten van de nieuwe Aero-Color Professional zal weten te waarderen.

 

 

!

Schmincke Kleurenkiezer

!

NIEUW ! Ton Derks van Airbrushatelier Ton Derks heeft een fantastische kleurenkiezer (mengtabel) ontwikkeld op basis van de Schmincke Aero-Color kleuren. Kleurmengen is nog nooit zo makkelijk geweest. Kleurenwaaier en handig boekje waar je alles in een oogopslag kan zien. Perfect.

De kleurenkiezer is in het Nederlands, Duits en Engels.

 

Schmincke Opaque Medium 30ml.

!
Nieuw.
Medium om toe te voegen aan je verf voor een meer ondoorzichtig (Opaque) effect, speciaal geschikt voor b.v. heldere kleuren op een zwarte ondergrond. Verhouding 1 deel Opaque Medium 2 delen verf. Kan gebruikt worden in de airbrush, Schmincke Liners of penseel.

Schmincke Opaque Medium 125ml.

!
Nieuw.
Medium om toe te voegen aan je verf voor een meer ondoorzichtig (Opaque) effect, speciaal geschikt voor b.v. heldere kleuren op een zwarte ondergrond. Verhouding is 1 deel opaque medium 2 delen verf. Kan gebruikt worden in de airbrush, Schmincke Liner of Penseel. 

Schmincke Startset 5 kleuren

!

Voordelig starten met de kleuren van Schmincke, rood, geel, blauw, wit en zwart. 5 kleuren voor de prijs van 4.

Schmincke Startset

!
Deze startset bestaat uit negen kleuren.

Schmincke Startset 5 kleuren en additieven

!

Goeie startset van Schmnicke ook als je geen airbrush hebt.
5 Primaire kleuren 101-102-304-405 en 702
1 flesje Metallic medium om van gewone kleuren een metallic te maken, 1 Flesje Opaque Medium om de kleuren extra dekkend te maken. Liner 1 en Liner 3 en een flesje Aero Retarder voor als je de kleuren in de liners gaat gebruiken. En als laatste een leeg Schmincke flesje om kleuren in te bewaren als je gemengd hebt. Leef je uit!

Schmincke Startset 12 kleuren

!

NIEUW !

Startset met volgende12 kleuren: 101-102-203-205-300-304-403-405-502-602-604-702 en daarbij 1x de Schmincke Fineliner nr 1 en de vloeibare maskeer stift.

Schmincke Verfkoffer 16 kleuren

!
Klik hier

Handige verfkoffer met 16 Schmincke Aero Color kleuren en 7 lege flesjes.
In totaal kunnen er 29 kleuren in de koffer.
Schmincke Aero Color is bij uitstek geschikt voor de airbrush maar kan ook verwerkt worden met een penseel of Schmincke fine-liner.
De meeste kleuren zijn direct te spuiten maar bij gebruik van hele fijne nozzles (0,15mm etc) adviseren we de verf te verdunnen met Schmincke Aero Medium of Createx Reducer 4012 
Schmincke Aero Color is bij uitstek geschikt voor het gebruik op papier, karton en linnen en geliefd onder de portret airbrushers.
Bij gebruik op gladde oppervlakken als een motorhelm adviseren we het gebruik van een goeie primer.

 

Kleur nummers zijn: 101 - 202 - 204 - 300 - 301 - 302 - 304 - 401 - 402 - 405 - 500 - 600 - 603 - 605 - 701 - 702

Schmincke Verfkoffer 37 kleuren

!
Klik hier

Complete verfkoffer met alle 37 standaard Schmincke Aero Color kleuren en een Schmincke Rapid Cleaner 125ml.

Schmincke Aero Color is bij uitstek geschikt voor de airbrush maar kan ook verwerkt worden met een penseel of Schmincke fine-liner.
De meeste kleuren zijn direct te spuiten maar bij gebruik van hele fijne nozzles (0,15mm etc) adviseren we de verf te verdunnen met Schmincke Aero Medium of Createx Reducer 4012 
Schmicnke Aero Color is bij uitstek geschikt voor het gebruik op papier, karton en linnen en geliefd onder de portret airbrushers.
Bij gebruik op gladde oppervlakken als een motorhelm adviseren we het gebruik van een goeie primer.

Leeg Flesje Schmincke 30ml.

!
Leeg glazen flesje van Schmincke met druppel pipet.