Diverse materialen
!
!

Color Mixing Guide (Personal)

!

Erg handige tabel om de juiste kleur te mengen, zoek de kleur die je wilt maken in de tabel in de linker en onderste kolom vind je de hoofdkleuren die je nodig hebt om tot de mengkleur te komen. Formaat 30 x 30 cm met 324 mengkleuren.

Color Mixing Guide (Studio)

!
De grote uitvoering van de handige meng tabel 60 x 60 cm met 841 mengkleuren.

3-1 Spray-out Cleaning Pot

!
Klik hier
Stevige glazen uitspuitpot met spuithouder en verfmengbak. Bijgeleverd diverse reserve filters en verfpipet.

Combi Spray-out

!

Prachtig vormgegeven combinatie van spuithouder/uitspuitpot. Oplosmiddel bestendige glazen uitvoering. Stabiel en multi-functioneel. Extra verffilters en rubberen inzetstuk worden bijgeleverd. (Airbrush niet inbegrepen)

TIP: Koppel je slang los als je je airbrush weg zet, voor het geval je door je slang loopt, of je kat-hond, of nieuwschierige buur en airbrush met pot en al over de grond stuitert.

Stalen Motorkap EU Style VW Golf 170200

!
Ideale metalen ondergrond voor Specialpaintwerk of Showpiece verzinkt en aan een kant mat zwart gelakt. laser gesneden 50 x 40cm 0,75mm dik.

Stalen Motorkap US Classic (Candyman) 17202

!
Ideale metalen ondergrond voor Specialpaintwerk of Showpiece, verzinkt en aan een kant mat zwart gelakt. laser gesneden 34 x 47,5 cm 0,75mm dik.

Stalen Motorkap EU Style SEAT 170203

!
Ideale metalen ondergrond voor Specialpaintwerk of Showpiece, verzinkt en aan een kant mat zwart gelakt. laser gesneden 44 x 50cm 0,75mm dik.

Loep

!
8x vergrotende loep, onmisbaar bij het onderhoud van je airbrush, een beschadigde nozzle of een braam aan je naald zie je niet met het blote oog, een goeie loep is dan onmisbaar.

Draaiplateau Small.

!
Stabiel kogelgelagerd draaiplateau, ideaal voor b.v. modelbouw en keramiekrestauratie en vele andere toepassingen. Doorsnede 15cm.

Draaiplateau Large

!

De grotere uitvoering. Stevig en stabiel uitgevoerd stalen draaiplateau, kogelgelagerd met rubber anti-slip rand. Ideaal voor grotere objecten als helmen, motortanks, taarten en grotere schaalmodellen. Doorsnede 23cm.
Dit is een echte, niet zo'n Chinees Ping Pong ding!